


اکسونیک
تونیک اکسونیک
🌸 نتیجه نهایی برای مصرفکننده:
◆کاهش قابلتوجه ریزش مو
◆افزایش سرعت رشد مو
◆افزایش حجم و ضخامت موها
◆درخشندگی، لطافت و سلامت ساقه مو
◆محافظت در برابر عوامل محیطی (آفتاب، آلودگی، حرارت)
ــــــــــــــــــــــــــ
👩🦰 برای چه کسانی مفیده؟
این تونیک مخصوص افراد زیر عالیه 👇
✅ کسانی که ریزش مو دارند (ارثی، استرسی یا هورمونی)
✅ افرادی که موهای نازک، کمپشت یا ضعیف دارند
✅ کسانی که موهاشون در اثر رنگ یا دکلره آسیبدیده و خشک شده
✅ افرادی که در معرض آفتاب یا آلودگی زیادند
✅ کسانی که بعد از زایمان، رژیم یا استرس زیاد دچار ریزش موقت مو شدن
✅ و حتی کسانی که فقط میخوان موهای براقتر و سالمتر داشته باشن
ــــــــــــــــــــــــــ
❓برای چه جنس از موها خوبه؟؟
✓موی خشک
✓موی چرب
✓موهای مختلط(کف سر چرب،ساقه خشک)
هم ترکیبات سبک داره و چربی نداره و چربی اضافه نمیده، از اون طرف هم آبرسانی عمیق داره و ترمیم کننده است

